Vuxna människor...

Stort suck!!! Får ett telefonsamtal i morse om att någon är så fruktansvärt besviken på mig för jag har berättat en grej för en person som jag tydligen absolut inte fick.. Men vad fan säg inte saker som du inte vill ska komma fram sitt inte och klaga på hur dåligt du mår över saker om du inte vill att jag tar upp det med den personen.
Nej jag blir så trött på folk ibland. Att dom aldrig lär sig!
Åhh det är så synd om mig jag måste jobba tills jag är 67 år... SLUTA ta massa lån och sluta röka så kanske det blir lite billigare att leva sen kanske det vore bra att göra matlådor ibland istället för att köpa färdig mat helatiden.

Ska iaf joba i kvarnsveden i dag. Annars inte så mycket fick hem min bil i går som ska till verkstaden idag igen och få in fina bälten så jag slipper super dö om jag skulle krocka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0