Valpar.

Någon som är sugen på att köpa valpar? Chihuahua puff blandningar, svarta med vita tecken lev klara 23:e april.

Har fixat och donat en massa idag. Ringt och fixat arbetsgivarintyg från komun varit till maserhallen och sagt upp ett kort som jag trodde jag sagt upp för minst 2 år sedan. Sedan har jag lånat Tindra och varit hem till Hanna, Johan och barnen och fikat lite. Efter det så var jag och hämtade Magnus från jobbet sen åkte vi till butiken bredvid rätt pris och köpte en jacka, två par byxor, 4 kalsonger, 1 tjock tröja och en linne tröja allt gick på ca
550:- Känndes som en väldigt bra deal.

Jusst ja var in till falun igår och gjorde 4 st ultraljud eftersom lill tjejen inte vill ligga still när dom ska mäta henne. Men ska in på måndag igen och kolla hur stor hon är, känns kul att se att det är en lite människa där inne som rör sig och donar. Längtar som tusan till sommaren när man har lilla slugger i famnen. Har lite svart att hitta på namn bara det ända som jag är nästintill säker på är att vi ska ha Martina som mellan namn.
Någon som har nå förslag?

Kommentarer
Postat av: sara

Jag tycker Isabella är ett fint namn =)

2011-03-03 @ 17:52:05
URL: http://saraathoolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0