Synd om pappan?

När tjejer blir gravida får man ofta höra hur synd om mannen det är. JAg kan verkligen inte förstå varför det är så jävla synd om han.
Han kan ju fortfarande göra allt han vill medans kvinnan får all skit, så som illamående, kräkningar, viktuppgång, humörsvängningar, eventuellt bristningar som inte försvinner efteråt, foglossningar, ont i brösten, pigmentförändringar, RYGGONT. Känns som tjejerna har det lite värre sen har vi det dära med att man borde undvika saker också så som rökning, snusning alkohol fast det känns inte som det var en så stor förlust för mig, men andra som kanske inte vill sluta röka eller snusa är det nog inte så kul.
Nej jag vet faktist inte varför det är så synd om karlarna är det för att tjejerna har humörsvängningar?
Tycker det är en liten del skit dom får i sådannafall.
Kan bli så arg på folk som säger så, som min farmor som sa att det var synd om Magnus bara för att han fick göra allting nu, och vad fan vet hon om det? Det är fan jag som lagar mat och städar!


Pratade med pappa igår och min bil är snart klar :D Då slipper jag förlita mig på Magnus och planera in allt ifall att han kanske ska iväg till sina kompisar eller något annat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0