Svårt att förstå.

Jag har fruktansvärt svårt att fårstå mig på all blogg design som finns försökte lägga in en bebis koll på bloggen men det funkade inte. Får be Christin om hjälp någon dag.
Annars har jag varit in till falun på ul i dag och fått reda på när bebisen kommer. Sen var jag på stan och tag mig en lunch med Matilda, efter det hämtade jag Magnus på jobbet och vi åkte och handlade lite mat.
Sen kan jag medela att farmors jävla cp hund är jävligt billig nu. Fan hund jäveln är 2-3 år och fattar inte att man ska uträtta sina behov utomhus!
Fast om man säger det till henne så är det ju absolut inte hennes fel utan någonannans.
Var dit en sväng också i dag faktist och råkade rapa ohhh jätte hemskt. Fick iaf en jävla snäsig komentar att det där var då minsan inte så kvinnligt.
Svarade med att det minsan inte var så kvinnligt att röka och plocka ur tänderna heller!
Vad fan känner jag att jag måst rapa så gör jag väl det tänker minsan inte gå runt och ha ont i magen för att jag måsta vara kvinnlig.
Känns inte som jag brytt mig om det tidigare. Ja jusst ja jag fick skäll för att hennes tjocka hund inte satt still när jag skulle klippa kolna på  henne, så jag råkade snudda vid pulpan så hon började blöda..
Jag sa till henne att det är inte så lätt om hon rycker till precis när jag ska klippa, fick då till svar jaha ska du klippa din bebis i fingrarna om inte den sitter still också..
Sen 3 upprepningar om samma sak som hon alltid pratar om att hon minsan bara var 37 år när hon blev farmor och att hon tycker min och Magnus barn ska kalla henne farmor. Jag sa då att nej  du blir inte farmor du är min farmor. Sen frågade hon vem det är som blir farmor då. Ja det är väl Lena Magnus mamma som blir farmor.. du vet pappa till barnets mamma..




Ohh jag blir så frustrerad på henne ibland. Träffade pappa en sväng idag också han var här och lämnade bilen på verkstaden (stavfel?) och glassade nu runt i en skitsnygg BMW. Måste erkänna att jag blev lite avundsjuk





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0