Onödig stress.

Pappa ringer och är skit sur på mig och säger att jag minsan vet vart Karro och Jack är. Jag har ingen jävla aning om vart dom är.
Farmor svarar inte när jag ringer. FAN för er jag har ingen jävla skuld i det här det här är erat problem.
Känner att jag inte orkar med sådant här. Knarka och sup hur mycket ni vill men när ni är påtända vill jag inte ha något med er att göra. Jag kan inte jobba jag blir stressad och mår jätte dåligt! Det är inte okej!
Sluta anklaga mig. Visst jag vill också gärna veta att Jack mår bra och är det så att Karro har varit otrogen mot dig så visst jag hade också velat skilja mig, men sökt det snyggt utan droger och smysslande bakom ryggar.
Kan ju bara säga att jag hade rätt pappa skulle börja knarka och Karro börja dricka, så alal ni som trodde att det skulle bli annorlunda. Sluta var så jävla lättlurade!
Jag önskar bara att jag hade fått en normal pappa med ett vanligt jobb, någon som bryr sig om sina barn.

Jag vet iag hur jag INTE ska vara när mitt och Magnus barn kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0