Man kan inte annat än att bli trött.

Dessa pengar hit och dit. Det är pappas pengar INTE era om det är någon som har rätt till dom så är det Karro inte farmor eller någon annan! Men som sagt då ska jag ha en lapp där det står att pappa har gett tillåtelse att dessa ska lämnas ut och om det är så att någon av er ljuger så är det NI som är återbatelnings skylldiga och INTE jag. Men det var visst lite svårt att skriva på en sådan, så då får pengarna helt enkelt vänta.
Sluta ´vara så jävla pengakåta. Sen så tycker jag att jag visst ska få ha saaben. Jag betalar för den jag har den på min gård. Visst jag kan ta ur barnstolen och sätta in den i din jävla nissan. Tycker det är konstigt att jag måste ha den avställd här hemma men ändå så ska du åka i den till storvik.
Fan ofta du ska ha den och sitta och röka i när jag har städat ur den. Sen att du lägger dig i så pass mycket som du gör det är bara onödigt, för det är ingen som tycker synd om dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0