FB chatt med farmor

C:Hej söt nos nu har jag sett vem som till hör maffian det är du min lille vän

M: Nej det är det då inte.

C:Titta vad du gör, pappa vill att jag ställer av bilen du ställer på den. och allt annat det du så gör inte jag
M:Nej du sätter dit din egen son. Sen sätter du en gravid kvinna i en bil utan bromsar, coh säger att den ska fungera och vara lagad..

C:nej det gör jag inte för jag är ingen bilreparatör. och jag har inte satt dit Peter utan det har hans fru gjort, så volvon har jag ingen del i utan det får svenne ta på sig som skulle ha lagat bilen
M:Men det var du som ringde till mig och sa- Fråga vilken väg Peter ska ta hem, sen berättar du för mig så ringer vi polisen och sätter dit han.. Och konstigt nog så tog polisen han den dagen.. Känns inte som en tillfällighet

C:ja men jag anmälde inte honnom
M:Men du är ju knappast oskyldig i det hela.
C:nej det har jag aldrig på stått, men jag har skyddat er andra när han droger för han vet inte vad han gör och det vet du med


M:Jo det har du, du sa att du minsan inte hade gjort någonting utan det var bara Karro som hade satt dit han. Och jag och Pontus är väl så pass vuxna nu att vi VET vad han gör.
C:ja men jag anmälde inte honom, jag har pratat med P, och som vanligt så är han ånger full . sa att pengarna skulle Kar ro ha och ingen hittar dom jag o Pia blev beskyllda förut då han hade gömt pengar i min skrubb och både hon och jag leta men hittade ingen ting, Kar ro vill inte ha pengarna , nu ska jag arbeta puss o kram




Alltså vad ska man säga? Sluta skyll på andra och TA ANSVAR för dina handlingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0