Blålila ben.

Har varit lite blålila på benen i ca 1 vecka och igår var jag upp till sjukhuset för att kolla vad det var.
Fick gå till 4 läkare och ingen av dom visste vad det var. Åkte hem och blev ganska orolig eftersom ingen visste vad det var för något.
Senare på kvällen tänkte jag att shit det kankse är någon slaggs blokering så blodet inte pumpas runt så jag tar lite babyolja och börjar massera mina ben och ser hur färgen börjar försvinna och mina ben får en normal hudfärg igen.
Tittar sedan på mina händer och ser att dom är blålila istället, det är då jag kommer på att jag har haft nya byxor på min som kanske hade färgat av sig. Det underliga var att färgen inte försvann med tvål och vatten utan endast med babyolja.
Tack alla för att ni har berättat för mig att man ska tvätta ny köpta byxor innan man andvänder dom.
Nu är iaf allt bra.

Duktiga Magnus kom inte upp till sängen förens kl 8 i morse fattar inte hur man kan lykas somna på soffan VARJE helg. Ska nog gå upp coh väcka han nu.

Jusst ja pappa fyller 42 idag så grattis till han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0