Uppdatering.

Hur ofta ska man uppdatera sin blogg? 1gång i månaden 1 gång i veckan varjedag eller varje timme?
Förstår inte hur vissa har tid att sitta och uppdatera 100 gånger om dagen.

Aja vecka 20  nu och magen bara växer, på torsdag ska vi på ultraljud så får vi veta säkert vilken vecka jag är i och om det är 1 eller fler bebisar.
Har lagat kyckling med ris och currysås i dag och Magnus som inte ens tycker om ris åt jätte mycket så jag känner mig väldigt nöjd.

På söndag kommer en tjej från Gotland och ska kolla på Vinnie hoppas att allt stämmer för hon verkar vara en jätte bra tjej. För som det är nu så orkar jag inte med han, jag jobbar mellan 6-8 timmar om dagen sen hem och städa och laga mat, för oavsätt vad man gör så hårar Vinnie en heldel.

Jusst ja jag har bakat bröd i dag blev riktigt bra tror jag han inte hunnit smaka på det än.

Kommentarer
Postat av: sara

Man ska uppdatera en gång varje dag :) Eller flera :)

2011-02-18 @ 22:23:55
URL: http://saraathoolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0