Jag blir så matt.

Igår när jag kom hem så hade hundarna haft livans här hemma så det var grejer överallt. Men man ska inte tro att Magnus som hade varit hemma 1 timme hade städat nej vi väntar tills Michelle  som varit och handlat kommer hem så kan hon städa,diska och laga mat för det är mycket roliagre att sitta vid datorn från kl 16 till kl 04:30 på morgonen och sedan sova bort hela dagen!
Ja jag kanske också skulle tycka det vore kul att komma hem och bara gå och sätta sig vid datorn eller tven någon dag men nej när jag kommer hem så måste jag städa plocka in disk som NÅGON har lämmnat på vardagsrumsbordet dagen innan. Sen den dagliga damsugningen, som faktist måste göras!

Jag tykcer så att är man hemma hela dagen så kan man faktist ta och hjälpa till och kanske släppa ut hundarna eller laga mat.

Ikväll ska jag iaf hem till Lollo en sväng. Kul att träffa lite folk blir väl inte så långvarit eftersom Magnus ska till Robert och spela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0