Drömmar.

Drömde i natt att jag och Magnus var inne på ultraljud och dom sa att det var en pojke och han skulle födas om 11 veckor. Sen av någon konstig anlidning så började mina mage att krympa och jag govk in och fråga om dom var säkra på att jag skulle ha om 11 veckor, så dim tog fram sina papper och kollade sen sa dom att jag bara var i 7e veckan.. Blev lite så sur över det.
Sen så skulle iaf jag och Diana som bodde hos Pia förut åka iväg på lajv, och när vi kom dit så hade Jimmy och hans tjej fått barn men han hade packat ner barnet i väskan så han skulle skippa betala för han.
Sen så skulle jag iväg och leta efter coctailbär för jag var så föruktansvärt sugen på sådanna.

Är lite sugen på sådanna på riktigt nu, men jag ska ta och laga lite mat till min man eftersom jag är en sådan super snäll fru.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0