mail

Cia Östling den 8 april kl. 11:04 Anmäl
Jag är sårad av dig jag blir beskylld för affärerna du har med din pappa. Har jag någonsin tjatat om dom pengarna, Det enda jag har gjort är att hjälpa dig med pengar har alltid först sett till dig att du ska ha det bra, Bråket började med bilen. och det var inte jag som bestämde, jag lät pli att ringa dig men du ringde själv, det jag skulle ringa dig om var telefon nummer till Bonita för du kunde inte skriva upp det när du ringde, + att jag skulle ge dig bensinpengar. jag vet att det är jobbigt att vara gravid, men jag ska inte få skit för allt. jag tror att du inte vet hur illa du gör mig, du vet att att jag älskar dig av hela mitt hjärta. har alltid funnits för dig, i alla lägen hela dit liv. så jag ska inte störa er mera och jag lär väll inte få se mitt barn barnbarn.telefon nummer till Bonita är0---------. hör av dig när valparna ska besiktas , Farmor




Cia Östling den 11 april kl. 11:31 Anmäl
En sak till jag hoppas att du inte blåser mig på pengarna för valparna för du vet att jag måste få bort rosten på bilen, jag litar snart inte på någon
Michelle Kamph den 11 april kl. 11:34
Nej det gör du rätt i. Är det någon som skulle blåsta någon så är det då inte jag,









Cia Östling den 9 april kl. 20:26 Anmäl
jag undrar över denna brådska? hur går det med valparna?
Michelle Kamph den 9 april kl. 21:30
För att han sa det jag vet inte varför. Bra.
Cia Östling den 9 april kl. 23:11 Anmäl
Jag tror inte att du verkligen förstår vad du satt dig i för situation, tänk om det hade varit din man som hade gjort detta mot dig. skickat sin syster till erat hem och tagit pengar o smycken så du inte hade kunnat befalla räkningar, detta är olagligt dom är nämligen gifta. hon sitter med en 8 månaders baby, han skriver att han vill ha sin familj tycker du att det låter så, och det värsta i detta är att jag får ta skiten jag har inte varit till dig och fråga efter pengar, det enda jag har gjort är att hjälpa er två, så gott jag har kunnat, Sabben kan jag skriva över på dig så slipper jag stå och betala garach plats. Är du rädd för honom efter du gör precis som han vill. det tragiska i detta är att jag älskar dig över allt och du hatar mig som bara hela tiden försöker hjälpa dig. jag är snart 62 år och vill snart inte vara med längre jag orkar inte med allt hat.
Michelle Kamph den 10 april kl. 12:18
Men vad är det som är problemet pappa vill ha sina pengar för volvon. Har du gjort slut på dom eller varför kan du inte föra över dom?
Nej jag är inte rädd för han. Karro har pengar. Pappa öpnade ett konto årt henne igår..
Cia Östling den 11 april kl. 09:47 Anmäl
Jag gör inte slut på andras pengar, jag har ett konto som är hans
Cia Östling den 11 april kl. 10:21 Anmäl
Detta konto är hans tror ni att jag ska ta dem. jag har aldrig tagit något av någon.var är brådskan. dom sitter där tills jag pratat med honom. efter rättegången.
Michelle Kamph den 11 april kl. 10:42
Nej men det är ju väldigt konstigt att du vägrar sätta in pengarna på det konto som han har sagt. Men jag får väl säga det idag när jag pratar med han.
Cia Östling den 11 april kl. 11:08 Anmäl
vad får du ut av detta?
Michelle Kamph den 11 april kl. 11:30
Ingenting.
Cia Östling den 11 april kl. 11:33 Anmäl
men varje gång jag fört över pengar så har dom fodrat ett namn
Michelle Kamph den 11 april kl. 11:35
MEN LÄS DET ANDRA MAILET!!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0