Ensam.

Fattar inte hur man kan känna sig så fruktansvärt ensam när man är gravid, var tar allt folk vägen?
Blir så jävla matt på pappa. Nu ska alla saker som var så jävla viktiga att jag skulle hämta tillbaka till karro.
Värt för mig att ta ledigt och åka och hämta dina jävla grejer om dom endå skulle tillbaka.
Inte tala om hur mycket det har kostat mig i bensin!
Skulle få 500;- för att jag åkte ner till uppsala och lämnade papper och nyklar sen skulle jag få 1000:- och köpa kläder för, sen yttligare 500:- för att jag körde hem den där jävla Melinda.
Sen så fick jag 950:- i bensin pengar men ett par dagar senare så skulle jag till gävle och vittna så jag fick ta ledigt från jobbet 6 timmar = 700:- sen bensin 450:- som jag skulle ha fått i ersättning om jag hade vittnat men när jag kommer dit så har han ändrat sig! Tack så jävla mycket! Sen så har jag inte ens räknat alla resor till trollet som jag fick lov att åka till sen hem till Karro och hämta dina sommardäck till bilen!
Men det är ju skit samma hur vi i din gamla familj mår nu när du har fått tillbaka din Karro igen. Att man sitter och sliter satan får lov att ta ledigt för att du ber om saker men det är väl knappt så man får ett tack.
Fattar inte hur du tänker när du lägger vapen och knark i din gravida dotters bil, men det är väl skit samma eftersom att jag och Pontus inte ingår i din famlij längre!
Du vill bara att vi ska åka hem till dig och kolla Karro så hon inte super igen.
Fin "familj" man har, är så trött på¨att hela tiden bara få skit för saker!


Träffade Madde,Jessica och Bella i söndags för en "lunch" på torsångscafé var riktigt mysigt faktist.
Jag tycker verkiligen inte det är kul att vara gravid. Man känner sig så fruktansvärt ensam och inga kläder passar längre, man mår illa väldigt ofta och det sparkar i magen helatiden. Vill bara att ungen ska komma ut någon gång!


Vecka 25










Vecka 26+5dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0