Vitt vin och kycklingfilé

Det blev dagens middag. Blev jätte glad nyligen när det ringde en tjej och sa att hon ville ha en valp :)
Kommer klara denna månad också :) underbara Elvira från karlskoga!
Sitter och väntar på att Magnus ska sluta jobbet så han kommer hem  någon gång.
Varit i uppsala idag ocskå och tacka underbara farmor som har fixat så jag kunde at ut pengar fårn hennes konto och få lite mat i magen också.

Tänkte även klargöra en grej med fula människor och smink.
Jag menar som så att människor som andvänder 79 kilo smink inte kan vara speciellt snygga för då skulle dom inte behöva andvända så mycket smink och människor som vet att som inte behöver dölja något andvänder därför inte så mycket smink. Så min slutsats blir därför att snygga månniskor andvänder inte så mycket smink och dom som inte är så snygga andvänder massor. Kolla bara på Kissie tycker du hon är snygg? Kolla då hur hon ser ut utan smink..

Som min bror en gång sa. Har du sett E och J utan smink? Jag: Nej Bror: Dom ser FÖRJÄVLIGA ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0