Trevligt trevligt.

Blev väckt av att Magnus mobil ringde runt kl 10 i morse. Det var hans pappa som sa att dom skulle iväg och fixa nå tält till husvagnen.
Sen lyckas jag somna om lite lätt då hör jag hur Magnus börjar skälla på Vincent för att han spyr på mattan, inte så smart. Menar vem vill ha skäll när man spyr?
Sen så ska han att ja jag kommer hem snart.
Det var en sådär 3 timmar sedan. Jävligt roligt lördag än så länge.
SEn så ska jag iväg och jobba vid 8 ikväll hoppas det blir roligare iaf. Ska försöka hinna med en sväng till Christin innan. Fast först så ska jag äta någon. Kul och laga mat till sig själv.. Nej!

Kommentarer
Postat av: Christin

Yaaaaay :D

Kom hem till mig^^

2010-10-23 @ 13:48:32
URL: http://kelia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0