Sjuk.

Tror jag har fått magsjuka, känns inte det minsta roligt. Snart är det dax för Desperate :)
Umgåtts lite med Christin idag hoppas hon mår bra efter maten som jag lagade..
Tror Vincent är sjuk också han är lite hängig och har spytt, kanske bara något han ätit.
Tänkte även tilllägga för alla er som tror att Facebook spel är verkliga. Det är dom INTE den är spel och inte någon annat skulle du sluta farma dina farmville djur så dör dom inte och skulle du glömma mjölka dina kor på din farm så sprängs inte juverna på dem...
Facebook är inte som det verkliga livet glömmer jag att skriva in min bror som min bror betyder det inte att han skulle försvinna från universum. Det är MIN sida och då bestämmer alltså jag vilka som jag vill ha med på den.
Stämmer inte det?

I morgon ska jag iaf ta mig en tripp till storvik och lämna papper till min farmor, även säga grattis till Karro som fyller år idag. 

Kommentarer
Postat av: Christin

Jag är fortfarande frisk, än så länge :P

Tror inte dom där bacillerna biter på mig faktiskt :P

2010-10-26 @ 22:13:16
URL: http://kelia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0