Inge bröd inge frukost?

Jo för nu jävlar ska jag baka Scones för då behöver jag inte ha nå jäst som jag inte har hemma och jag känner inte att jag har råd att åka och handla. Kanske låter dumt att man inte kan lägga 2:- på jäst men det blir ju inte bara 2:- när man måste ta bilen till coop för att åka dit sen hem så det blir snarare 20:- för ett paket jäst och det känns inte så lyckat.
Känns att det börjar bli vinter nu iaf. Undrar om jag ska åka hem till Christin en sväng? Nej jusst ja hon är hos
Anton i södertälje och "städar" ur hans lägenhet. Fat jag vet att hon egentligen är där och provar ut en cp-hjälm till henne och tindra och kör skalbaggen till tusen :)
Nej nu är det dax att baka får se hur det blir mina kakor igår blev ju bara skit.

Kommentarer
Postat av: Christin

Hahaha jag hitta ingen cp-hjälm, men jag hitta en gasmask som jag såg cp ut i :P

2010-10-22 @ 20:58:32
URL: http://kelia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0