Gévalia med TASSIMO

Tassimo vilket roligt ord. Det är mitt nya favorti ord.
Har jobbat på skolor hela veckan känns lite konstigt med normala arbetstider men ändå väldigt skönt för då kan man längta till helgen då man är ledig :)

Måste tänka på kaminen hade helt glömmt av den så nu har den sloktnat (har lite lätt dyselexi).
Tänkte på det för någon dag sedan väldigt snällt att ha ett ord som dyselexi för sådana som har svårt för att lästa och stava.. Borde finnas ett enklare ord tex loss (läs och skriv svåringheter).

Vad har annars hänt idag? Jag har varit iväg och piercat Zandra spelat harpan och kollat på en massa Buffy :D
På söndag ska vi på dop för jack ska läsa någon slags psalm eller något har läst fel 2 ¨gånger när jag lästa för mig själv har läst Besikta istället för Välsigna....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0