Ersättning

Blev väldigt glad när dom ringde från Facket i dag och berättade att dom ska skicka krav brev till Liljan där det står att dom måste åka till Mora på möte och ge mig massa pengar för att han vägrar betala ut min semester ersättning. Vilket det är LAG på i SVERIGE! Blir sur över att han är en jävla lögnare också, för jag har då fan inte varit vikarie när jag jobbade på liljan! Har man inte skrivit avtal om det och står på schema så är man fast anställd så är det och förstår man inte det utan tycker "Det är min restaurang jag gör som jag vill" så får man skylla sig själv. Enda tråkiga var att ´det var så underbara jobbar kompisar där. Det är faktist det enda jag saknar riktigt mycket!

Har jobbat som vikare i dag på kvarnsvedens skola, hade en helt under bar 5:te klass lugna och lyssnade.
Ska dit i morgon också :)
På fredag ska jag till arbetsförmedlingen på möte får se hur det går.

Har även träffat Christin en sväng och fått god mat. Nu är det dax att göra mat låda åt Magnus som han kan ha i morgon har ingen direkt mat fantasi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0