Att peta eller inte peta?

Folk som petar näsan är bland det snuskigast som finns. Vad är problemet? Det finns papper så sluta stoppa upp fingrarna där! Och dom som petar men tror att ingen ser en, kan bara säga att det finns nästan alltid någon som ser. Det värsta jag varit med om var en snubbe som jag jobbade med som gick och petade näsan och efter det (utan att tvätta händerna eller något) gick in och bakade pizza deg. Ofta man vill äta där sen? Nej tack. Kan även nämna att han åt krokor och trokade av dem på tröjärmen och sköt iväg som i köket ibland. Varit i stockholm idag med Pappa Karolina Johanna och Jack. Var där och köpte lite kläder fick ett par skit snygga puma skor och ett par nike byxor. När jag kom hem så hade vinni "gjort ifrån sig" på övervåningen men du ska inte tro att Magnus som varit hemma sedan kl 16 tagit reda på det, nej väntar tills jag kommer hem så det får ligga och stinka ner hela huset. INTE KUL!!!! Fick inte jobb på Ica maxi väldigt synd eftersom jag verkligen behöver ett jobb nu men det är väl bara att leta vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0