Älskade hundar.

Var i väg och jobbade i amsberg  idag 5 timmar och när jag kom hem hade mina älskade fina hundar lekt rövare överallt här hemma.  poop och pink på halva övervåningen. Ingen trevig doft att komma hem till direkt.
Så det var bara att leta fram en massa sop påsar, damsugare, mopp och hink.
Nu har jag lagat lite mat blev tonfisk sallad, bara att vänta på att Magnus ska sluta jobba och komma hem.
Lyckades krocka blien i går när vi var på väg till storvik för dop.
En idiot jävel körde ut framför en tankbil så han fick tvärnita och bilen+släpvagnen framför ochså tvärnitade.
Jag tvärnitade också men som vanligt med min tur var det blank is där jag bromsade så min bil gled rätt in i släpvagnenoch lyckades total krossa mitt vänstra ljus och buckla till huven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0